Varga Patricia (2014) History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
E-commerce is a very interesting topic for me, because it has impacted the worldwide economy in a relatively short period of time, it is still continually growing and becoming the fastest developing form of commerce. Even today, some considerable time after the so called ‘dot com/Internet revolution’, electronic commerce remains a relatively new, emerging and constantly changing area of business management and information technology...
Magyar cím
Az E-kereskedelem, Online vásárlás történelme és fejlődése és magyarországi helyzetanalízis
Angol cím
History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem, online marketing, Magyarország, fogyasztói magatartás, E-business, e-kereskedelem, ecommerce |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Haász Antal |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 07. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 22. 10:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |