Hartyáni Lilla Anna (2016) Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Hartyáni Lilla Anna szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (293kB) |
Magyar cím
Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Online marketing eszközök, célcsoport elérése, E-commerce, online sales |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hartyáni Lilla Anna |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 18. 14:35 |
Utolsó módosítás: | 2016. Máj. 18. 14:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |