Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján

Hartyáni Lilla Anna (2016) Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Hartyáni Lilla Anna szakdolgozat.pdf] PDF
Hartyáni Lilla Anna szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of nyilatkozat.pdf] PDF
nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (293kB)

Magyar cím

Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing eszközök, célcsoport elérése, E-commerce, online sales
Felhasználói azonosító szám (ID): Hartyáni Lilla Anna
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 18. 14:35
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 18. 14:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet