Ördög Ágnes (2016) A posztmodernitás és posztmodern marketing megjelenése és értelmezése a magyar turisztikai gyakorlatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
ordog_agnes_szakdolgozat_repozitorium.doc.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja a posztmodern, valamint a posztmodern turizmus és marketing külföldi és hazai szakirodalmának áttekintése és rendszerezése, majd példákon történő bemutatása. A dolgozat kutatása arra keresi a választ, hogy a hazai szakemberek hogyan látják, milyen változásokat hozott a posztmodern kor a vendégek igényeiben, a szolgáltatásokban és a marketingben.
Magyar cím
A posztmodernitás és posztmodern marketing megjelenése és értelmezése a magyar turisztikai gyakorlatban
Angol cím
Existance and interpretation of postmodernity and postmodern marketing in the Hungarian tourism industry
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Posztmodern, Posztmodern turizmus, posztmodern marketing, turizmus marketing, szállodai marketing, vendéglátás marketing, posztmodernitás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 18. 14:15 |
Utolsó módosítás: | 2016. Júl. 15. 11:48 |
Actions (login required)
Tétel nézet |