A posztmodernitás és posztmodern marketing megjelenése és értelmezése a magyar turisztikai gyakorlatban

Ördög Ágnes (2016) A posztmodernitás és posztmodern marketing megjelenése és értelmezése a magyar turisztikai gyakorlatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of ordog_agnes_szakdolgozat_repozitorium.doc.pdf] PDF
ordog_agnes_szakdolgozat_repozitorium.doc.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja a posztmodern, valamint a posztmodern turizmus és marketing külföldi és hazai szakirodalmának áttekintése és rendszerezése, majd példákon történő bemutatása. A dolgozat kutatása arra keresi a választ, hogy a hazai szakemberek hogyan látják, milyen változásokat hozott a posztmodern kor a vendégek igényeiben, a szolgáltatásokban és a marketingben.

Magyar cím

A posztmodernitás és posztmodern marketing megjelenése és értelmezése a magyar turisztikai gyakorlatban

Angol cím

Existance and interpretation of postmodernity and postmodern marketing in the Hungarian tourism industry

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közgazdásztanár MA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Posztmodern, Posztmodern turizmus, posztmodern marketing, turizmus marketing, szállodai marketing, vendéglátás marketing, posztmodernitás
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 18. 14:15
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 15. 11:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet