A marketing stratégia fejlesztésének lehetőségei a Rubin wellness és konferencia szállodában

Sas Bettina (2016) A marketing stratégia fejlesztésének lehetőségei a Rubin wellness és konferencia szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of PROJEKTMUNKA Sas Bettina.pdf] PDF
PROJEKTMUNKA Sas Bettina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás-FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Marketing stratégia , konferencia turizmus , Wellness turizmus
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 18. 10:17
Utolsó módosítás: 2016. Jún. 16. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet