Rácz Márta (2014) Entstehung der Kiskunságer Weinregion – Wie könnte ihre Reputation verbessert werden? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Diplomarbeit_2014_Márta Rácz_endgültig.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (953kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a magyar borkultúra ill. a kunsági borvidék kialakulását mutatom be. Mivel a borászat jelentős ezen a vidéken, nagyon fontos, hogy a borturizmus is fejlődjön, hiszen bormarketing egyik mozgatórugója. Arra kerestem a választ, hogy hogyan lehetne növelni ezen a téren a potenciált a kunsági borvidékben, és hogy milyen lehetőségei van a Duna Borrégió Borút Egyesületnek. Mindehhez 2 interjút is készítettem. Dolgozatom eredményeként feltártam a kunsági borturizmusban rejlő lehetőségeket, ill. a fejlesztésre szoruló területek javításának módjait.
Magyar cím
A Kiskunsági borvidék kialakulása - Hogyan lehetne a hírnevét javítani?
Angol cím
Development of the Kiskunság Wine Region - How could be improved its Reputation?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus - Vendéglátás (német nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Wein, Weinstraßen, Kunság Weinregion, Weintourismus, Weinmarketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 05. 16:31 |
Utolsó módosítás: | 2020. Ápr. 02. 09:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |