Lányi Nóra (2014) A kalandturizmus nemzetközi helyzete, kiemelten vizsgálva a hazai kiutazó piac jellemzőit. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Lányi Nóra - A kalandturizmus nemzetközi helyzete, kiemelten vizsgálva a hazai kiutazó piac jellemzőit.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatban bemutatásra kerül a kalandturizmus szakirodalmi háttere, részletesen kitérve a magyar szakirodalomban jelenlévő fogalomzavarra, miszerint a kalandturizmus és az aktív turizmus meghatározásaiban ellentmondások, átfedések fedezhetők fel. A dolgozat mélyen foglalkozik az Adventure Travel Trade Association piackutatásainak elemzésével és az Adventure Tourism Development Index bemutatásával. A magyar piac kínálati oldalának bemutatása kalandturisztikai utazási irodák honlapjainak elemzésével, a keresleti oldal pedig a fogyasztói szokásokat érintő kérdőívezéssel történik. A tendenciákba utazási irodák munkatársaival készült mélyinterjúk elemzése biztosít mélyebb betekintést. A dolgozat egy átfogó képet nyújt a kalandturizmus jelenlegi helyzetéről és az azt érintő tendenciákról.
Angol cím
The position of the international adventure tourism market with special regard to the characteristic of the Hungarian outbound tourism segment
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Kalandturizmus, Aktív turizmus, Adventure Travel Trade Association, Adventure Tourism Development Index, Baraka, Cinto Túraklub Kft., Magyarok kalandturisztikai jellegű utazási szokásai |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Herczeg Tamás |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 05. 12:41 |
Utolsó módosítás: | 2015. Már. 30. 12:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |