Nagy Viktória (2016) Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Nagy Viktória_Szakdolgozat_végleges_2016.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Beolvasott_20160517.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat saját munkáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
VÁLLALKOZÁS ÉS EMBERI ERŐFORRÁSOK INT. TANSZÉK
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Szolgáltatásmenedzsment, Call Center, ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Nagy Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 18. 09:36 |
Utolsó módosítás: | 2016. Máj. 18. 09:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |