Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva

Nagy Viktória (2016) Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Nagy Viktória_Szakdolgozat_végleges_2016.pdf] PDF
Nagy Viktória_Szakdolgozat_végleges_2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Beolvasott_20160517.pdf] PDF
Beolvasott_20160517.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat saját munkáról.pdf] PDF
Nyilatkozat saját munkáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

VÁLLALKOZÁS ÉS EMBERI ERŐFORRÁSOK INT. TANSZÉK

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szolgáltatásmenedzsment, Call Center, ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat
Felhasználói azonosító szám (ID): Nagy Viktória
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 18. 09:36
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 18. 09:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet