Keserű Dalma (2016) A Royal szalonok marketingstratégiája az internet növekvő szerepének tükrében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
|
PDF
Keserrű Dalma Mk3bi7 szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
titkosítási kérelem Keserű Dalma.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (34kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
VÁLLALKOZÁS ÉS EMBERI ERŐFORRÁSOK INT. TANSZÉK
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Szolgáltatásmarketing, online marketingkommunikáció, Esettanulmány |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Dalma Keserű |
| Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 17. 15:07 |
| Utolsó módosítás: | 2016. Máj. 17. 15:07 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

