Keserű Dalma (2016) A Royal szalonok marketingstratégiája az internet növekvő szerepének tükrében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Keserrű Dalma Mk3bi7 szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
titkosítási kérelem Keserű Dalma.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (34kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
VÁLLALKOZÁS ÉS EMBERI ERŐFORRÁSOK INT. TANSZÉK
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Szolgáltatásmarketing, online marketingkommunikáció, Esettanulmány |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Keserű Dalma |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 17. 15:07 |
Utolsó módosítás: | 2016. Máj. 17. 15:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |