Óvári Ádám (2014) Co-branding’s effects on consumer perception and behavior with a focus on ingredient branding strategies. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Co_branding_s_effects_on_consumer_perception_and_behavior_with_a_focus_on_ingredient_branding_strategies.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Angol cím
Co-branding’s effects on consumer perception and behavior with a focus on ingredient branding strategies
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Ingredient branding, Co-branding, Intel inside, InBranding, Multi-level marketing strategies |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 05. 16:30 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 22. 12:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |