Bélteki Krisztina (2016) A rendelésfelvétel központosítása a Hungaropharma Zrt-nél. Külkereskedelmi Kar.
PDF
szakdolgozat_Belteki_Krisztina_2016.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (877kB) |
Absztrakt (kivonat)
A vállalatok hosszú távú versenyképességének egyik legfontosabb tényezője a folyamatos megújulás és a változó körülményekhez való alkalmazkodás képessége. Minden piacképes vállalkozásnak szüksége van időről időre belső folyamatainak, működésének felülvizsgálatára, racionalizálására, vállalati mérettől függetlenül. Dolgozatom aktualitását egy ilyen racionalizálási törekvés adja: Hogyan optimalizálhatja a vállalat egy részfolyamatában a költségeit anélkül, hogy sérülne a vevőkiszolgálás színvonala? Dolgozatomat a Hungaropharma Zrt. logisztikájának egy kisebb szeletéről, a rendelés-felvétel gyakorlatáról írom, viszont fontosnak tartom, hogy a rendelésfelvételt mindig egy nagyobb rendszerben elhelyezve (teljes vállalati logisztikai tevékenység, ellátási lánc), valamint az ágazat specifikumait és aktuális trendjeit figyelembe véve vizsgáljam. Célom, hogy a szakirodalom és a vállalati tapasztalatok alapján elhelyezzem a rendelésfelvételt a logisztikai folyamatban, rámutassak annak jelentőségére, ismertessem az ügyfélkapcsolat-kezelés egy új szemléletét (CRM) és feltárjam az újonnan bevezetett CRM-rendszerben rejlő kiaknázatlan lehetőségeket. Dolgozatom első fő része a szakirodalmi összefoglaló, melyben a vevőkiszolgálás, rendelésfelvétel (folyamata, lehetőségei), ügyfélszolgálat, CRM rendszerek témakörét vizsgálom a kapcsolódó hazai és nemzetközi szakirodalmi írások alapján. A vállalati gyakorlat részben a Hungaropharma Zrt ellátási láncban betöltött szerepe, logisztikája valamint vevőszolgálata és rendelés-felvételi gyakorlata kerül bemutatásra. A dolgozat harmadik fő része a fejlesztésének lehetséges további irányait, lehetőségeit kutatja a bevezetés jelenlegi szakaszában és hosszú távon egyaránt.
Magyar cím
A rendelésfelvétel központosítása a Hungaropharma Zrt-nél
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nemzetközi Ügyeletek és Logisztika Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | rendelésfelvétel, centralizáció, CRM bevezetés, ügyfélszolgálat |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 13. 13:02 |
Utolsó módosítás: | 2016. Nov. 08. 14:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |