A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése

Decker Vivien (2014) A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Decker Vivien Szakdolgozat Final.pdf] PDF
Decker Vivien Szakdolgozat Final.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Magyar cím

A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: BMW i almárka, Fenntarthatóság, Wallis, elektromos autó, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 04. 15:09
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 20. 13:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet