Decker Vivien (2014) A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Decker Vivien Szakdolgozat Final.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Magyar cím
A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | BMW i almárka, Fenntarthatóság, Wallis, elektromos autó, Marketingkommunikáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Haász Antal |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 04. 15:09 |
Utolsó módosítás: | 2015. Ápr. 20. 13:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |