Az online értékesítési csatornák összehasonlítása és hatásuk a szállodai árpolitikára a Danubius Hotels példáján keresztül

Kosztka Bernadett (2014) Az online értékesítési csatornák összehasonlítása és hatásuk a szállodai árpolitikára a Danubius Hotels példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kosztka-Bernadett-Zsuzsanna.pdf] PDF
Kosztka-Bernadett-Zsuzsanna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Értékesítés, online, E-turizmus, Danubius Hotels, Hunguest Hotels, Elemzés, összhasonlító
Felhasználói azonosító szám (ID): Zoltán Márton
Rekord készítés dátuma: 2025. Nov. 12. 10:28
Utolsó módosítás: 2025. Nov. 12. 10:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet