Az online értékesítés és marketing lehetőségek elemzése egy vidéki háromcsillagos szálloda példáján keresztül

Komáromi Rita (2014) Az online értékesítés és marketing lehetőségek elemzése egy vidéki háromcsillagos szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Komaromi-Rita.pdf] PDF
Komaromi-Rita.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (738kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: E-kereskedelem, szállodaipar, Értékesítés, online, Marketing, online, Szállodapiac, magyar, Duna Wellness Hotel, Baja, Elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Zoltán Márton
Rekord készítés dátuma: 2025. Nov. 12. 09:31
Utolsó módosítás: 2025. Nov. 12. 09:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet