A márkanév, mint árképző tényező

Kálmán Karina (2016) A márkanév, mint árképző tényező. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kálmán Karina_A márkanév mint árképző tényező.pdf] PDF
Kálmán Karina_A márkanév mint árképző tényező.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (15MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Márkanév, Szállodai árképzés, Hilton Budapest City, Luxusmarketing, Márkahűség
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 09. 11:01
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 03. 13:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet