Internetes kereskedelem, a vásárlói elégedettség megszerzésének kihívásai

Kántás Máté Ádám (2014) Internetes kereskedelem, a vásárlói elégedettség megszerzésének kihívásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kantas-Mate-Adam.pdf] PDF
Kantas-Mate-Adam.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (626kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelmi szakmenedzser

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: E-kereskedelem, Szolgáltatás, webshop, Raktározás, Felmérés, kérdőíves
Felhasználói azonosító szám (ID): Zoltán Márton
Rekord készítés dátuma: 2025. Nov. 06. 11:33
Utolsó módosítás: 2025. Nov. 06. 11:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet