A Facebook térhódítása: Marketingkommunikáció a média- és információfogyasztási szokások átalakulásának tükrében

Jakab Eszter (2014) A Facebook térhódítása: Marketingkommunikáció a média- és információfogyasztási szokások átalakulásának tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Jakab-Eszter.pdf] PDF
Jakab-Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelmi menedzser

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Média, közösségi, Facebook, Marketingkommunikáció, Facebook, használat, 16-36 évesek
Felhasználói azonosító szám (ID): Zoltán Márton
Rekord készítés dátuma: 2025. Nov. 05. 15:30
Utolsó módosítás: 2025. Nov. 05. 15:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet