Induló vállalkozás kommunikációs stratégiájának, reklámstratégiájának kialakítása

Gál Gyöngyi (2014) Induló vállalkozás kommunikációs stratégiájának, reklámstratégiájának kialakítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Gal-Gyongyi.pdf] PDF
Gal-Gyongyi.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (956kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelmi menedzser

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Vállalkozás, Malom Bisztró, SWOT analízis, Stratégia, kommunikációs, Költségtervezés, Felmérés, kérdőíves
Felhasználói azonosító szám (ID): Zoltán Márton
Rekord készítés dátuma: 2025. Nov. 05. 11:44
Utolsó módosítás: 2025. Nov. 05. 11:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet