Marketingkommunikációs eszközök a színházak piacán

Bürge Péter (2014) Marketingkommunikációs eszközök a színházak piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Burge-Peter.pdf] PDF
Burge-Peter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (804kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelmi menedzser

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Marketing, színházi, Marketingkommunikáció, Katona József Színház, Marketingkommunikáció, Örkény István Színház, Marketingkommunikáció, Thália Színház, Felmérés, kérdőíves, Piackutatás, online
Felhasználói azonosító szám (ID): Zoltán Márton
Rekord készítés dátuma: 2025. Nov. 05. 08:38
Utolsó módosítás: 2025. Nov. 05. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet