A Bosch cég marketingkommunikációja

Hasznosi Ádám Dávid (2025) A Bosch cég marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat és Nyilatkozat_Hasznosi Ádám Dávid_2025_jó.pdf] PDF
Záródolgozat és Nyilatkozat_Hasznosi Ádám Dávid_2025_jó.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (536kB)
[thumbnail of Belső Bíráló Hasznosi Ádám.pdf] PDF
Belső Bíráló Hasznosi Ádám.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (134kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja a Robert Bosch GmbH – közismert nevén Bosch – marketingkommunikációs stratégiájának részletes bemutatása és elemzése. A vállalat, mint globális technológiai szereplő, különösen komplex és sokrétű kommunikációs eszköztárral rendelkezik, amelyet hatékonyan alkalmaz a piaci pozíciója erősítésére, márkaépítésre és ügyfélkapcsolatai fejlesztésére. A dolgozat elméleti keretét a marketingkommunikáció klasszikus és modern eszközei, valamint az ATL, BTL és TTL kommunikációs modellek adják. A gyakorlati részben a Bosch hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenységei kerülnek elemzésre: reklámkampányok, PR-tevékenységek, online marketing, direkt marketing és CSR-kezdeményezések. A primer kutatás során kérdőíves felmérés készült a Bosch márka fogyasztói megítéléséről, mely visszaigazolta a cég innovatív és megbízható kommunikációját. A dolgozat végső célja, hogy átfogó képet nyújtson a Bosch marketingkommunikációs gyakorlatáról, és javaslatokat tegyen annak további fejlesztésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: belső PR, cég(ek), direkt marketing, globális marketing, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:31
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet