Hasznosi Ádám Dávid (2025) A Bosch cég marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Záródolgozat és Nyilatkozat_Hasznosi Ádám Dávid_2025_jó.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (536kB) |
|
|
PDF
Belső Bíráló Hasznosi Ádám.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (134kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja a Robert Bosch GmbH – közismert nevén Bosch – marketingkommunikációs stratégiájának részletes bemutatása és elemzése. A vállalat, mint globális technológiai szereplő, különösen komplex és sokrétű kommunikációs eszköztárral rendelkezik, amelyet hatékonyan alkalmaz a piaci pozíciója erősítésére, márkaépítésre és ügyfélkapcsolatai fejlesztésére. A dolgozat elméleti keretét a marketingkommunikáció klasszikus és modern eszközei, valamint az ATL, BTL és TTL kommunikációs modellek adják. A gyakorlati részben a Bosch hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenységei kerülnek elemzésre: reklámkampányok, PR-tevékenységek, online marketing, direkt marketing és CSR-kezdeményezések. A primer kutatás során kérdőíves felmérés készült a Bosch márka fogyasztói megítéléséről, mely visszaigazolta a cég innovatív és megbízható kommunikációját. A dolgozat végső célja, hogy átfogó képet nyújtson a Bosch marketingkommunikációs gyakorlatáról, és javaslatokat tegyen annak további fejlesztésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | belső PR, cég(ek), direkt marketing, globális marketing, marketingkommunikáció |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:31 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:31 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

