A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra

Földi Noémi (2025) A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Földi Noémi Záródolgozat.pdf] PDF
Földi Noémi Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (887kB)
[thumbnail of Földi Noémi bírálat 202526 tavasz.pdf] PDF
Földi Noémi bírálat 202526 tavasz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (846kB)

Absztrakt (kivonat)

A digitális technológia fejlődése alapjaiban változtatta meg a gazdasági kommunikációt és a fogyasztói magatartást, különös tekintettel a társadalmi média szerepére. A közösségi platformok, a Facebook, Instagram, TikTok vagy YouTube mára nem csupán kommunikációs eszközök, hanem jelentős gazdasági és kulturális befolyásoló tényezők váltak. Kutatásom célja annak feltárása, hogyan hatnak ezek a felületek, különösen az ott megjelenő tartalmak, az egészségtudatos fogyasztók vásárlási szándékaira és döntéshozatali folyamataira. Az elemzés elméleti keretét a fogyasztói magatartás, a digitálisreklám és a társadalomlélektan irodalma adja. Az eredmények hatnak a közösségi média és a vásárlói döntések közötti kapcsolat mélyebb megértéséhez, segítve ezzel a márkákat, vállalkozásokat és fogyasztókat egyaránt tudatosabb digitális jelenlét kialakításában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: döntéshozatal, egészség, fogyasztói magatartás, közösségi média, pszichológia, vásárlási szokások
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:31
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet