Földi Noémi (2025) A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Földi Noémi Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (887kB) |
|
|
PDF
Földi Noémi bírálat 202526 tavasz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (846kB) |
Absztrakt (kivonat)
A digitális technológia fejlődése alapjaiban változtatta meg a gazdasági kommunikációt és a fogyasztói magatartást, különös tekintettel a társadalmi média szerepére. A közösségi platformok, a Facebook, Instagram, TikTok vagy YouTube mára nem csupán kommunikációs eszközök, hanem jelentős gazdasági és kulturális befolyásoló tényezők váltak. Kutatásom célja annak feltárása, hogyan hatnak ezek a felületek, különösen az ott megjelenő tartalmak, az egészségtudatos fogyasztók vásárlási szándékaira és döntéshozatali folyamataira. Az elemzés elméleti keretét a fogyasztói magatartás, a digitálisreklám és a társadalomlélektan irodalma adja. Az eredmények hatnak a közösségi média és a vásárlói döntések közötti kapcsolat mélyebb megértéséhez, segítve ezzel a márkákat, vállalkozásokat és fogyasztókat egyaránt tudatosabb digitális jelenlét kialakításában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | döntéshozatal, egészség, fogyasztói magatartás, közösségi média, pszichológia, vásárlási szokások |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:31 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:31 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

