Velky Vivien Eszter (2025) Fogyasztói magatartás vizsgálata a reptéri és repülőgépeken nyújtott szolgáltatások piacán. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
SZAKDOLGOZAT_AT0TDC_Velky Vivien Eszter scannelt.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Velky Vivien_külső bírálat_20250529.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (71kB) |
|
|
PDF
Velky Vivien.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (227kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja a fogyasztói magatartás feltérképezése a repülőtéri és fedélzeti szolgáltatások piacán, különös tekintettel a generációs és nemi különbségek, valamint a digitális trendek és a szolgáltatások vizsgálatára. A kutatás középpontjában az áll, hogy a repülőtereken és repülőgépeken elérhető szolgáltatások milyen mértékben befolyásolják az utasok döntéshozatali folyamatait, élményeit és elégedettségét. A szakirodalmi háttérre támaszkodva a bemutatom a szolgáltatásmarketing alapjait, a generációs sajátosságokat, a turizmus fejlődését, valamint a repülőtéri környezet átalakulását. Kvantitatív és kvalitatív kutatási módszerek alkalmazásával készítettem el dolgozatomat. A dolgozat gyakorlati javaslatokat is megfogalmaz a szolgáltatók számára a versenyképesség, az ügyfélélmény és a lojalitás növelése érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, repülőtér, szolgáltatásmarketing, turizmus, utazás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:31 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:31 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

