Vicsay Gréta (2025) A Nanushka márka digitális kommunikációs stratégiáinak tartalomelemző vizsgálata: a márkaidentitás, a fenntarthatóság és az influenszermarketing megjelenése az Instagramon. Külkereskedelmi Kar.
| ![Szakdolgozat-Vicsay-Gréta.pdf [thumbnail of Szakdolgozat-Vicsay-Gréta.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Szakdolgozat-Vicsay-Gréta.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (648kB) | 
| ![biralat.pdf [thumbnail of biralat.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (813kB) | 
| ![opp_Nanuska_Vicsay.pdf [thumbnail of opp_Nanuska_Vicsay.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF opp_Nanuska_Vicsay.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) | 
Absztrakt (kivonat)
A divatiparban a márkázás és a marketingkommunikáció kulcsfontosságú a fogyasztói lojalitás és a versenyelőny megszerzéséhez. A Nanushka hazai tervezője, Sándor Szandra által alapított Nanushka, a minimalista esztétikájával, kézműves értékeivel és fenntarthatósági elkötelezettségével vált nemzetközileg ismertté, különösen digitális és influenszer-alapú kommunikációja révén. A dolgozatom célja feltárni, hogyan építi és erősíti a Nanushka a márkaidentitását, hogyan jeleníti meg fenntarthatósági értékeit, és az influenszer együttműködéseit az Instagram felületükön történő kommunikációjában. Primer és kvalitatív tartalomelemzést alkalmaztam, amely során a Nanushka Instagram oldalán 2025 januárja és februárja között közzétett harminc posztot vizsgáltam tematikus kategóriák (storytelling, narratíva, képi világ, fenntarthatósági utalások, influenszer-megjelenések) mentén. A márkaidentitást több storytelling típus és vizuális eszköz révén építi fel, amely egyszerre közvetít esztétikumot és kulturális elkötelezettséget. A fenntarthatósági üzenetek rendszeresen megjelennek a posztokban, kiemelve a márka ökotudatos értékeit. Az influenszeregyüttműködések (mega-, makro-, mikro- és nano-influenszerek) stratégiai eszközként szolgálnak a célcsoport elérésére, különösen a kampány- és életstílusalapú posztokban. A Nanushka Instagram-stratégiája hatékonyan használja a storytellinget, a fenntarthatósági elkötelezettséget és az influenszer-marketinget, ezáltal erős márkaélményt és kötődést teremt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | fenntarthatóság, influencermarketing, kommunikáció, közösségi média, marketingkommunikáció, márka | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:31 | 
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:31 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
         
        
