A petfluencerek ereje az online marketingben

Dingfelder Patrícia Vivien (2025) A petfluencerek ereje az online marketingben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Dingfelder-Patrícia-Vivien-(UZEFHK)-Szakdolgozat-Petfluencer.pdf] PDF
Dingfelder-Patrícia-Vivien-(UZEFHK)-Szakdolgozat-Petfluencer.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Dingfelder-Patrícia-Vivien-(UZEFHK)-Szakdolgozat-Petfluencer.pdf] PDF
Dingfelder-Patrícia-Vivien-(UZEFHK)-Szakdolgozat-Petfluencer.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (3MB)
[thumbnail of DingfelderPatríciaVivienPVÁFbírálat.pdf] PDF
DingfelderPatríciaVivienPVÁFbírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (331kB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat_Szoboszlay Helga.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat_Szoboszlay Helga.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (61kB)

Absztrakt (kivonat)

A jelen kutatás a petfluencerek szerepét elemezte a hagyományos influencerekkel összehasonlításban. Célja az volt, hogy megvizsgálja milyen gyakran és milyen termékkategóriák reklámozásával kapcsolatosan vonhatóak be a marketing kampányok során a petfluencerek. Valamint, hogy mennyire gondolják őket hitelesnek a fogyasztók és milyen mértékben képesek befolyásolni a vásárlási döntéseiket. Azt az általános megállapítást tettem, hogy a petfluencerek közönségét legnagyobb arányban azok alkotják, akik maguk is tartanak kisállatot vagy legalábbis szeretnének. A kérdőíves kutatás alátámasztotta, hogy a válaszadók elsősorban az állatokkal kapcsolatos termékek és szolgáltatások reklámozásával összhangban tekintik relevánsak és ítélik meg hitelesnek a petfluencereket. Ezzel ellentétben az influencerek tartalmainak elemzése során a petfluencer (Tika the Iggy) oldalán fizetett hirdetésként megjelenő márkák változatosak és kevésbé kapcsolódnak az állatokhoz.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, digitális média, háziállat, influencer marketing, Instagram, online marketing, petfluencer
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:31
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet