Petricsák Adrienn (2025) A digitalizáció hatása a vásárlói magatartásra a kiskereskedelmi szektorban. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Petricsák Adrienn szakdolgozat 2025.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Petricsák Adrienn értékelése.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (52kB) |
|
|
PDF
Petricsák Adrienn.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (214kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja a digitalizáció vásárlói magatartásra gyakorolt hatásának vizsgálata a kiskereskedelmi szektorban. A kutatás középpontjában a digitális és fizikai vásárlási csatornák közötti eltérések, valamint a digitális marketing eszközök hatékonyságának értékelése állt, különös tekintettel a fogyasztói preferenciák és költési szokások alakulására. A kutatás során strukturált interjúk készültek, amely során különböző korosztályok online és offline vásárlási szokásaikat térképeztem fel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | digitalizáció, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói szokások, kiskereskedelem, vásárlói magatartás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:31 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:31 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

