A digitalizáció hatása a vásárlói magatartásra a kiskereskedelmi szektorban

Petricsák Adrienn (2025) A digitalizáció hatása a vásárlói magatartásra a kiskereskedelmi szektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Petricsák Adrienn szakdolgozat 2025.pdf] PDF
Petricsák Adrienn szakdolgozat 2025.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Petricsák Adrienn értékelése.pdf] PDF
Petricsák Adrienn értékelése.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (52kB)
[thumbnail of Petricsák Adrienn.pdf] PDF
Petricsák Adrienn.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (214kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat célja a digitalizáció vásárlói magatartásra gyakorolt hatásának vizsgálata a kiskereskedelmi szektorban. A kutatás középpontjában a digitális és fizikai vásárlási csatornák közötti eltérések, valamint a digitális marketing eszközök hatékonyságának értékelése állt, különös tekintettel a fogyasztói preferenciák és költési szokások alakulására. A kutatás során strukturált interjúk készültek, amely során különböző korosztályok online és offline vásárlási szokásaikat térképeztem fel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói szokások, kiskereskedelem, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:31
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet