Victory Fitness edzőtermek marketingkommunikációs stratégiája

Kusper Zsolt (2025) Victory Fitness edzőtermek marketingkommunikációs stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Kusper-C9CVIL-2025.pdf] PDF
Szakdolgozat-Kusper-C9CVIL-2025.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Kusper Zsolt_bírálat.pdf] PDF
Kusper Zsolt_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (181kB)
[thumbnail of Bírálat.pdf] PDF
Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (67kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a Victory Fitness edzőterem‑hálózat marketingkommunikációs stratégiáját vizsgálja. Célja, hogy feltárja, miként járulnak hozzá a vállalat online és offline kommunikációs eszközei a vendégek eléréséhez, motiválásához és megtartásához, illetve hogy a gyakorlati tapasztalatokat összekapcsolva a szakirodalommal fejlesztési irányokat jelöljön ki.A kutatómunka több pilléren alapul. A dolgozat első részében szakirodalmi áttekintés és versenytárs‑benchmarking mutatja be a fitneszszektor kommunikációs trendjeit és a Victory Fitness hazai, valamint nemzetközi összehasonlításban elfoglalt pozícióját. Ezt egy vegyes módszertanú kutatás követi, félig strukturált mélyinterjúk készültek a hálózat személyi edzőivel, hogy megismerjük a belső tapasztalatokat és a vendégek motivációit, majd egy online, önkitöltős kérdőív segítségével feltérképeztük a tagok kommunikációs preferenciáit és elégedettségét.A kvalitatív és kvantitatív eredmények együttes értelmezése lehetővé tette, hogy a dolgozat átfogó képet adjon a Victory Fitness kommunikációs gyakorlatának erősségeiről, illetve a jövőbeli fejlesztési lehetőségekről, gyakorlati javaslatokat kínálva a márka további növekedéséhez és differenciálásához a versengő hazai fitneszpiacon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: edzés, edzőtermek, fitnesz, marketing, marketingkommunikáció, reklámeszközök
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:31
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet