Dózsa Zsombor Zoltán (2025) A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra a Gymbeam-ről. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Szakdolgozat-Dózsa Zsombor-A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra a Gymbeam-ről.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Dózsa Zsombor Zoltán_Szakdolgozat bírálat_20250602.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (282kB) |
|
|
PDF
Dózsa Zsombor Zoltán bírálat 202526 tavasz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (923kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja a közösségi média fogyasztói döntéshozatalra gyakorolt hatásának vizsgálata, különös tekintettel a Gymbeam márka esetére. Középpontjában az a kérdés áll, hogy a közösségi média platformok hogyan alakítják át a vásárlói magatartást, milyen szerepet játszanak a termékinformációk terjesztésében, és milyen mértékben befolyásolják a fogyasztók vásárlási döntéseit. A dolgozat hipotézise szerint a közösségi média jelentős hatással van a fogyasztók döntéseire a Gymbeam termékek esetében, befolyásolva a márkaismertséget, a vásárlói elköteleződést és a tényleges vásárlási hajlandóságot. A kérdőíves kutatás során nyert eredmények, valamint a szakirodalmi áttekintés alapján a hipotézist részben elfogadjuk, hangsúlyozva a közösségi média összetett és árnyalt hatását a fogyasztói magatartásra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | döntéshozatal, fogyasztói magatartás, influenszer marketing, közösségi média, vásárlási szokások |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:31 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:31 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

