Kulcsár Fruzsina (2025) Az influencermarketing hatása a fogyasztói döntéshozatlra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (569kB) |
|
|
PDF
Kulcsár Fruzsina bírálat 202526 tavasz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (952kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat az influencermarketing fogyasztói döntéshozatalra gyakorolt hatását vizsgálja, különös tekintettel a digitális platformok és a véleményvezérek szerepére. A szakirodalmi áttekintés bemutatja az influencermarketing fejlődését, típusait és pszichológiai hatásmechanizmusait, míg az esettanulmányok naprakész példákon keresztül világítanak rá a módszer gyakorlati alkalmazására. A kutatás célja annak feltárása volt, hogy miként befolyásolják az influencerek a fogyasztók bizalmát, attitűdjeit és vásárlási szándékait. A dolgozat külön figyelmet szentel a magyar piac sajátosságainak is, alátámasztva, hogy az influencermarketing mára meghatározó elemévé vált a modern marketingkommunikációnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | döntéshozatal, fogyasztói magatartás, influencer marketing, közösségi média, reklámeszközök |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

