Az influencermarketing hatása a fogyasztói döntéshozatlra

Kulcsár Fruzsina (2025) Az influencermarketing hatása a fogyasztói döntéshozatlra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (569kB)
[thumbnail of Kulcsár Fruzsina bírálat 202526 tavasz.pdf] PDF
Kulcsár Fruzsina bírálat 202526 tavasz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (952kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat az influencermarketing fogyasztói döntéshozatalra gyakorolt hatását vizsgálja, különös tekintettel a digitális platformok és a véleményvezérek szerepére. A szakirodalmi áttekintés bemutatja az influencermarketing fejlődését, típusait és pszichológiai hatásmechanizmusait, míg az esettanulmányok naprakész példákon keresztül világítanak rá a módszer gyakorlati alkalmazására. A kutatás célja annak feltárása volt, hogy miként befolyásolják az influencerek a fogyasztók bizalmát, attitűdjeit és vásárlási szándékait. A dolgozat külön figyelmet szentel a magyar piac sajátosságainak is, alátámasztva, hogy az influencermarketing mára meghatározó elemévé vált a modern marketingkommunikációnak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: döntéshozatal, fogyasztói magatartás, influencer marketing, közösségi média, reklámeszközök
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:30
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet