Ujhelyi Petra (2025) Consumer and buyer behavior in the electronics sector: Analyzing the impact of marketing strategies and in-store brand promotion with a case insight on Remington. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Petra_Ujhelyi_Thesis_2025.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (844kB) |
|
|
PDF
Petra_Ujhelyi_thesis_evaluation.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (28kB) |
|
|
PDF
TH.UjhelyiPetra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (66kB) |
Absztrakt (kivonat)
The thesis explores how in-store brand promotion influences customer buying behaviour and their purchasing decisions, focusing on the electonics sector in Hungary, with an insight into how Remington brand promotion oprates. It looks into how brand promotion being a form of personal selling works and how it can affect sales. Inculding 2 surveys and 3 interviews, it provides valuable insights into buying habits and customer perspections. With my personal experience, being a bonus viewpoint to the thesis. The finding indicate that despite everyting becoming more and more digital, real-life interactions still hold a key role in purchase decisions and customer satisfaction.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | branding, Consumer behavior, marketing communication, marketing strategy, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, márkastratégiák |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

