Varga Zsombor (2025) A digitális kommunikációs piac és a programmatic hirdetések bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Szakdolgozat_Varga Zsombor_W6T5F5.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Bírálat-VargaZsombor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (44kB) |
|
|
PDF
Varga Zsombot_Szakdolgozat Bírálat_20250601.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az adatvezérelt marketing és a perszonalizáció napjaink egyik legfontosabb gazdasági és kommunikációs trendje. A szakdolgozatom célja a digitális kommunikációs piac tendenciáinak, valamint a mesterséges intelligencia szerepének bemutatása, különös tekintettel a programozott hirdetésekre. Dolgozatom kitér a Covid-19 világjárvány hatásaira is, amely jelentősen átalakította a fogyasztói magatartást és felgyorsította a digitális csatornák térnyerését. A kutatásom során bemutatom a hazai és nemzetközi marketing piaci mutatókat, emellett vizsgálom a digitális fogyasztói szokásokat, melyet egy kvantitatív kutatással mutatok be. A digitális marketing piac mélyebben való áttekintéséhez egy kvalitatív kutatás elemzését végeztem, mely strukturált mélyinterjú formájában valósult meg.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | adatvezérelt marketing, digitális marketing, koronavírus-járvány (COVID-19), mesterséges intelligencia, programozott hirdetések |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

