Vitéz Lotti (2025) Klikktől a gyógyszerig: Marketingkommunikáció szerepe a gyógyszeriparban. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Vitéz Lotti-Klikktől a gyógyszerig kész.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Szakdolgozati bírálat _ Klikktől a gyógyszerig Vitez Lotti.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (47kB) |
|
|
PDF
Bírálat Vitéz Lotti.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (395kB) |
Absztrakt (kivonat)
A középiskolai éveim során egyre nagyobb szerepet kapott a mindennapjaimban a közösségi média, hiszen ez vált az elsődleges kommunikációs platformmá a kortársaim körében. Nap mint nap találkoztam különböző tartalmakkal – hírességek életébe nyerhettem betekintést, recepteket fedezhettem fel, valamint szórakoztató és informatív videókat nézhettem. Egy idő után tudatosan figyeltem, milyen hatással van rám és környezetemre a média. A folyamatos használat során egyre inkább érdekelni kezdett nemcsak a tartalomfogyasztás, hanem maga a tartalomgyártás is. Örömömet leltem abban, hogy saját pillanataimat megoszthatom, és egyre tudatosabban kezdtem el szerkeszteni a bejegyzéseimet, igazodva az aktuális trendekhez. Mindezek miatt már ekkor megfogalmazódott bennem, hogy a jövőben szeretnék mélyebben foglalkozni a közösségi média világával, azon belül is a kommunikáció különböző formáival, és ezt a területet választottam szakdolgozatom témájául. Jelenleg a Sanofi csapatának tagjaként lehetőségem van mélyebben foglalkozni a közösségi médiával, marketingkommunikációs eszközökkel és a digitális marketinggel. Munkám során olyan márkákkal dolgozom, mint az Algopyrin Neo és a Rhinospray, valamint egy rövid ideig a Dulcolax is a feladataim közé tartozott. Főbb tevékenységeim közé sorolható a social media posztok kidolgozása és optimalizálása, a piaci környezet elemzése, különböző kutatási eredmények áttekintése, valamint heti riportok készítése.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | gyógyszeripar, gyógyszermarketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

