Klikktől a gyógyszerig: Marketingkommunikáció szerepe a gyógyszeriparban

Vitéz Lotti (2025) Klikktől a gyógyszerig: Marketingkommunikáció szerepe a gyógyszeriparban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Vitéz Lotti-Klikktől a gyógyszerig kész.pdf] PDF
Vitéz Lotti-Klikktől a gyógyszerig kész.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozati bírálat _ Klikktől a gyógyszerig Vitez Lotti.pdf] PDF
Szakdolgozati bírálat _ Klikktől a gyógyszerig Vitez Lotti.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (47kB)
[thumbnail of Bírálat Vitéz Lotti.pdf] PDF
Bírálat Vitéz Lotti.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (395kB)

Absztrakt (kivonat)

A középiskolai éveim során egyre nagyobb szerepet kapott a mindennapjaimban a közösségi média, hiszen ez vált az elsődleges kommunikációs platformmá a kortársaim körében. Nap mint nap találkoztam különböző tartalmakkal – hírességek életébe nyerhettem betekintést, recepteket fedezhettem fel, valamint szórakoztató és informatív videókat nézhettem. Egy idő után tudatosan figyeltem, milyen hatással van rám és környezetemre a média. A folyamatos használat során egyre inkább érdekelni kezdett nemcsak a tartalomfogyasztás, hanem maga a tartalomgyártás is. Örömömet leltem abban, hogy saját pillanataimat megoszthatom, és egyre tudatosabban kezdtem el szerkeszteni a bejegyzéseimet, igazodva az aktuális trendekhez. Mindezek miatt már ekkor megfogalmazódott bennem, hogy a jövőben szeretnék mélyebben foglalkozni a közösségi média világával, azon belül is a kommunikáció különböző formáival, és ezt a területet választottam szakdolgozatom témájául. Jelenleg a Sanofi csapatának tagjaként lehetőségem van mélyebben foglalkozni a közösségi médiával, marketingkommunikációs eszközökkel és a digitális marketinggel. Munkám során olyan márkákkal dolgozom, mint az Algopyrin Neo és a Rhinospray, valamint egy rövid ideig a Dulcolax is a feladataim közé tartozott. Főbb tevékenységeim közé sorolható a social media posztok kidolgozása és optimalizálása, a piaci környezet elemzése, különböző kutatási eredmények áttekintése, valamint heti riportok készítése.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gyógyszeripar, gyógyszermarketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:30
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet