Trenka Bonita (2025) Az alkoholra vonatkozó szigorodó szabályozások, marketingkommunikáció szempontjából. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
szakdolgozat.trenka.bonita.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Trenka Bonita.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (726kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szigorú alkoholreklám-szabályozások új stratégiákat igényelnek. A fogyasztók többsége támogatja a felelős kommunikációt, de csak 40%-ukat befolyásolják a hirdetések. A sikeres vállalatok az alkoholmentes termékekre (pl. Heineken 0.0), digitális marketingre és élményalapú kampányokra fókuszálnak. A jövő kulcsa: célzott, értékalapú kommunikáció, fenntarthatóság és innováció. A szabályozások ellenére is lehet sikeres, ha a marketing a fogyasztói igényekhez alkalmazkodik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | alkoholszabályozás, internetes reklám(ok), reklámeszközök, reklámkampány, reklámszabályozás, reklámtevékenység |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

