Az alkoholra vonatkozó szigorodó szabályozások, marketingkommunikáció szempontjából

Trenka Bonita (2025) Az alkoholra vonatkozó szigorodó szabályozások, marketingkommunikáció szempontjából. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of szakdolgozat.trenka.bonita.pdf] PDF
szakdolgozat.trenka.bonita.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Trenka Bonita.pdf] PDF
Trenka Bonita.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (726kB)

Absztrakt (kivonat)

A szigorú alkoholreklám-szabályozások új stratégiákat igényelnek. A fogyasztók többsége támogatja a felelős kommunikációt, de csak 40%-ukat befolyásolják a hirdetések. A sikeres vállalatok az alkoholmentes termékekre (pl. Heineken 0.0), digitális marketingre és élményalapú kampányokra fókuszálnak. A jövő kulcsa: célzott, értékalapú kommunikáció, fenntarthatóság és innováció. A szabályozások ellenére is lehet sikeres, ha a marketing a fogyasztói igényekhez alkalmazkodik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: alkoholszabályozás, internetes reklám(ok), reklámeszközök, reklámkampány, reklámszabályozás, reklámtevékenység
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:30
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet