Dávid Gréta Dorottya (2025) Az influenszerek szerepe a márkakommunikációban. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Javított kész szakdoga .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (655kB) |
|
|
PDF
KB_David_Greta_külső konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (132kB) |
|
|
PDF
biralat-David-Greta-belso-Szakmary-Andras-sgnd.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (280kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja az influenszerek szerepének vizsgálata a márkakommunikációban, különös tekintettel arra, hogyan alakítják a fogyasztói döntéshozatalt, milyen szempontok alapján választanak együttműködéseket, és hogyan őrzik meg hitelességüket a szponzorált tartalmak során. A dolgozat kvalitatív kutatáson, öt mélyinterjún alapul, amelyek során aktív mikroinfluenszereket kérdeztem meg tapasztalataikról. Az eredmények azt mutatják, hogy a hitelesség, az önazonosság és a célcsoport érdeklődésének figyelembevétele kulcsszerepet játszik az együttműködések kiválasztásában. A vizsgált influenszerek nagy hangsúlyt fektetnek a természetes tartalomépítésre és a márkák üzeneteinek személyes, kreatív megvalósítására. A kutatás megerősíti, hogy az influenszer marketing akkor a leghatékonyabb, ha az együttműködés értékalapú, átgondolt és a követői közösség szempontjait is figyelembe veszi.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | döntéshozatal, fogyasztói magatartás, influenszer, márkakommunikáció, márkák |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

