Izsák Bernadett Réka (2025) Vásárlás vagy élmény – szolgáltatásmarketing és látogatói élmény a budapesti Nagyvásárcsarnokban. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Izsák_Bernadett-YAYM7K-Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Külső bírálat-Jódy Károly.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (107kB) |
|
|
PDF
Bírálat_belső_Izsák Bernadett Réka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (184kB) |
Absztrakt (kivonat)
A vásárlás és az élmény egyre inkább elválaszthatatlanok egymástól, különösen olyan helyszíneken, amelyek nem csupán kereskedelmi, hanem turisztikai vonzerővel is rendelkeznek. A Budapesti Nagyvásárcsarnok példája jól illusztrálja ezt a trendet, hiszen a csarnok nemcsak hagyományos piacként, hanem kulturális és gasztronómiai élményként is funkcionál. A dolgozat célja a szolgáltatásmarketing szerepének vizsgálata, amely a vásárlói élményeket és a fogyasztói magatartást helyezi középpontba. A téma aktualitását Budapest turizmusának 2024-es növekedése adja, amely új lehetőségeket kínál a csarnok számára a nemzetközi közönség megszólítására. A kutatás elméleti hátterét a szolgáltatásmarketing, a fogyasztói magatartás és az élménymarketing jellemző modellei és elvei képezik. A dolgozat az élményalapú vásárlás és a szolgáltatásmarketing közötti kapcsolatokat elemzi, rávilágítva annak fontosságára a piacon való sikeres működés szempontjából.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | 7P modell, élménygazdaság, piaci színtér, szolgáltatásmarketing, turizmus |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

