Szabó Fanni (2025) Online marketingkommunikáció vizsgálata a RevoxB77 kozmetikai márka példáján keresztül, különös tekintettel a TikTok közösségépítésre. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
ONLINE MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VIZSGÁLATA A REVOXB77 KOZMETIKAI MÁRKA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A TIKTOK KÖZÖSSÉGÉPÍTÉSRE-Szabó Fanni-UO1LU5.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Szabó Fanni - szakdolgozat - külső bírálat_1.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (74kB) |
|
|
PDF
Szabó Fanni.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a TikTok közösségi média platform marketingkommunikációs szerepét vizsgálom a RevoxB77 kozmetikai márka példáján keresztül. Elemzem a TikTok működését, tartalomtípusait, valamint ezek alkalmazási lehetőségeit a marketingkommunikációban. Részletesen bemutatom a márka online megjelenéseit és kommunikációját stílusbeli, gyakorisági és minőségi szempontok alapján. Primer kutatásomban kérdőíves módszerrel vizsgálom a márka ismertségét, megítélését, a vásárlási szándékot befolyásoló tényezőket, valamint a lojalitás hátterét. Az eredmények kiértékelését követően gyakorlati javaslatokat fogalmazok meg a TikTok alapú marketingkommunikáció fejlesztésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, kozmetikai cikkek, közösségi média, marketingkommunikáció, márkaépítés, márkahűség, Tiktok |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

