Településmarketing jelentősége Békéscsaba példáján keresztül

Kecskeméti Kata (2025) Településmarketing jelentősége Békéscsaba példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Kecskemeti_Kata_CPT43Opdf.pdf] PDF
Szakdolgozat_Kecskemeti_Kata_CPT43Opdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Bírálat Kecskeméti Kata.pdf] PDF
Bírálat Kecskeméti Kata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (126kB)
[thumbnail of Kecskeméti Kata külső bírálat.pdf] PDF
Kecskeméti Kata külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (87kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a településmarketing szerepét vizsgáltam Békéscsaba város példáján keresztül, kiemelve, hogy az imázs és turisztikai vonzerőt tudatos építése elengedhetetlen a versenyképesség fenntartásához. Részletesen elemeztem a város természeti és kulturális adottságait, turisztikai eseményeit, illetve kitértem a marketingtevékenységre is. A dolgozat második felében kvantitatív és kvalitatív kutatásokkal támasztom alá a megállapításaimat és a szekunder kutatás elemeit. A dolgozat hangsúlyozza a digitális jelenlét fontosságát, illetve a régiós együttműködésben rejlő lehetőségeket, ezen kívül javaslatokat is fogalmazok meg a marketing fejlesztésére és a fiatalabb generációk hatékonyabb elérésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Békéscsaba, kulturális turizmus, településmarketing, turizmus, Városmarketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:30
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet