Kecskeméti Kata (2025) Településmarketing jelentősége Békéscsaba példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Szakdolgozat_Kecskemeti_Kata_CPT43Opdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
|
PDF
Bírálat Kecskeméti Kata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (126kB) |
|
|
PDF
Kecskeméti Kata külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (87kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a településmarketing szerepét vizsgáltam Békéscsaba város példáján keresztül, kiemelve, hogy az imázs és turisztikai vonzerőt tudatos építése elengedhetetlen a versenyképesség fenntartásához. Részletesen elemeztem a város természeti és kulturális adottságait, turisztikai eseményeit, illetve kitértem a marketingtevékenységre is. A dolgozat második felében kvantitatív és kvalitatív kutatásokkal támasztom alá a megállapításaimat és a szekunder kutatás elemeit. A dolgozat hangsúlyozza a digitális jelenlét fontosságát, illetve a régiós együttműködésben rejlő lehetőségeket, ezen kívül javaslatokat is fogalmazok meg a marketing fejlesztésére és a fiatalabb generációk hatékonyabb elérésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Békéscsaba, kulturális turizmus, településmarketing, turizmus, Városmarketing |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

