Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében

Koroknai Kíra (2025) Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében_Koroknai Kíra.pdf] PDF
Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében_Koroknai Kíra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of bírálat_KoroknaiKíra.pdf] PDF
bírálat_KoroknaiKíra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (234kB)
[thumbnail of *Értékelés_Koroknai Kíra-szakdolgozata.pdf] PDF
*Értékelés_Koroknai Kíra-szakdolgozata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (159kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája ,,Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében”. A téma kapcsán pedig a fő témám, melyre összpontosítok egy konkrét TikTok kampány, amely a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) által indított „Budapest Influencer Trip" kampány. Bevezetésben feldolgozom, hogy miért fontos vizsgálni a közösségi média hatását az emberek gondolkodására, érzelmeire és viselkedésére. Ezek után a TikTok platform jelentőségét vizsgálom a mai médiakörnyezetben. Illetve kifejtem a „Budapest Influencer Trip” kampányának lényegét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, érzelmek, kampányok, Tiktok, utazás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:30
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet