Koroknai Kíra (2025) Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében_Koroknai Kíra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
bírálat_KoroknaiKíra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (234kB) |
|
|
PDF
*Értékelés_Koroknai Kíra-szakdolgozata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (159kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája ,,Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében”. A téma kapcsán pedig a fő témám, melyre összpontosítok egy konkrét TikTok kampány, amely a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) által indított „Budapest Influencer Trip" kampány. Bevezetésben feldolgozom, hogy miért fontos vizsgálni a közösségi média hatását az emberek gondolkodására, érzelmeire és viselkedésére. Ezek után a TikTok platform jelentőségét vizsgálom a mai médiakörnyezetben. Illetve kifejtem a „Budapest Influencer Trip” kampányának lényegét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | befolyásolás, érzelmek, kampányok, Tiktok, utazás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:30 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

