Novák Fanni (2025) Pszichológiai hatások az online térben: Befolyásolás és felhasználói élmény. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Novák_Fanni_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
bírálat_NovákFanni.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (246kB) |
|
|
PDF
NOVÁK FANNI_BÍRÁLAT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (101kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban az online hirdetések és kampányok pszichológiai befolyását vizsgáltam, figyelembe véve azok hatását az emberek gondolkodásmódjára. Az internetes platformok megjelenése jelentősen átformálta a kommunikációs szokásokat és formákat, ezzel új lehetőségeket is teremtve. A kutatásom célja, hogy feltárjam, milyen hatással van a média és a reklámok manipulációja a felhasználókra, miként formálja a döntéseiket, például egy adott cég termékeinek megvásárlásakor. A kutatásomhoz egy fast fashion divatmárkát, a H&M-et választottam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | döntéshozatal, fogyasztó(k), fogyasztói magatartás, kommunikáció, manipuláció, reklámkampány, reklámpszichológia |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

