Detrik Szabolcs (2025) Biatorbágy településmarketingje: Problémák, és lehetőségek. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Biatorbágy településmarketingje problémák, és lehetőségek.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Detrik_Szabolcs_biralat_Ferkelt.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) |
|
|
PDF
Külső Bírálat_Detrik Szabolcs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (128kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat Biatorbágy településmarketingjének problémáit és lehetőségeit vizsgálja, különös tekintettel a rohamos népességnövekedés, az ipari parkok terjeszkedése, valamint az alvóvárosi státusz aktív várossá alakításának kihívásaira. A dolgozat célja, hogy feltérképezze a helyi lakosok életszínvonalával, elégedettségével és jövőbeni igényeivel kapcsolatos problémákat, valamint ezekre stratégiai megoldásokat javasoljon. A kutatás során primer (kérdőíves) és szekunder adatgyűjtés is történt, amely alapján SWOT- és STEEP-elemzések segítették a helyzetelemzést. Kiemelt figyelmet kapott az ipari parkok gazdasági és környezeti hatása, a közösségi programok és zöldterületek szerepe, illetve a természet mint városarculati elem marketinges hasznosítása. A dolgozat egy komplex fejlesztési javaslatot fogalmaz meg, amely segíthet Biatorbágyot egy aktív, élhetőbb és identitásában megerősödött településsé alakítani a lakosok és befektetők számára egyaránt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Biatorbágy, népesség, SWOT-elemzés, településfejlesztés, településmarketing, városfejlesztés |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

