Hanzel Petra (2025) Digitális ügyfélélmény trendek és azok elemzése a jakuzzi termékek értékesítésében, a SpaTrend Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Hanzel Petra Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
|
PDF
Hanzel Petra bírálat 202526 tavasz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (973kB) |
|
|
PDF
Hanzel Petra - Szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a digitális ügyfélélmény szerepét vizsgálja a prémium jakuzzi termékek értékesítésében, különös tekintettel arra, hogyan befolyásolják az online csatornák és digitális eszközök a vásárlói döntéseket és a márkához való hosszútávú kötődést.A SpaTrend Kft. gyakorlatán keresztül vizsgáltam, hogy milyen digitális érintkezési pontok járulnak hozzá az ügyfélélmény erősítéséhez, az elégedettséghez és a lojalitás kialakításához. Az eredmények rávilágítanak arra, hogy a tudatosan kialakított digitális jelenlét és a személyre szabott kommunikáció különösen fontos a prémium szegmensben. A szakdolgozat gyakorlati javaslatokat is megfogalmaz a SpaTrend Kft. digitális stratégiájának fejlesztésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | digitális felületek, digitális technológia, e-marketing - elektronikus marketing, vásárlói elégedettség, vásárlói magatartás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

