Elekes Flóra (2025) A magyarországi műanyag sítanpályák marketingkommunikációs tevékenységeinek összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
SZAKDOLGOZAT_ELEKESFLÓRA_PWSBR0_2025 (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (820kB) |
|
|
PDF
SZAKDOLGOZAT BÍRÁLAT-Fodor Ádám.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (114kB) |
|
|
PDF
Biralat_Elekes_Flora.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
A magyarországi műanyag sítanpályák marketingkommunikációs gyakorlatait vizsgálja.Mivel minden síiskola igyekszik a szolgáltatásait széles körben elérhetővé tenni, mindenhol igyekeznek alacsonyan tartani az órák árait, ehhez azonban a fenntartási költségeket is minimalizálni kell. Ebből adódóan a legtöbb esetben a síiskola vezetői, vagy a dolgozók önkéntes alapon kezelik a marketingkommunikációs tevékenységeket, posztolnak Facebookra információkat vagy küldenek ki hírleveleket. Ezek szinte mindenhol teljesen laikus módon épülnek fel, nincsen reklám vagy marketingkommunikációs terv, hanem a lehetőségekhez mérten igyekeznek a legtöbb emberhez eljutni. Ezt az elmúlt két éveben az Aktív Magyarország is nagyban támogatta a síiskolák szélesebb körben ismertté válását, így ennek is nagy hatása volt a marketingkommunikációs tevékenységekre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | marketingkommunikáció, sí, síoktatás, sport, sportmarketing |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

