Pulveri Róbert (2025) A labdarúgás szponzorációs piaca, a labdarúgó klubok marketingstratégiái. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Pulveri Róbert - A LABDARÚGÁS SZPONZORÁCIÓS PIACA, A LABDARÚGÓ KLUBOK MARKETINGSTRATÉGIÁI..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Pulveri Robert- belso biralat-alapkepzes- Mahmoud Ghazal.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (364kB) |
|
|
PDF
Pulveri Róbert Külső konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
Absztrakt (kivonat)
A legnagyobb klubok már nemcsak helyi vagy nemzetközi szinten versenyeznek a nézők és a támogatók figyelméért, hanem globális brandekké váltak, amelyek világszerte vonzzák a sport iránt érdeklődőket. Ennek következményeképpen a szponzoráció már nem csupán a mezeken vagy stadionokban megjelenő logókban merül ki, hanem sokkal összetettebb formákat ölt. Ide tartoznak például az exkluzív partnerségek, közös kampányok, digitális tartalmak, amelyek mind a márkahűség építését szolgálják.A labdarúgás szponzorációja nemcsak gazdasági, hanem társadalmi és kulturális hatással is bír, például a közösségépítés, társadalmi felelősségvállalás vagy a helyi identitás erősítése révén.Ebben a szakdolgozatban célom bemutatni a labdarúgás szponzorációs piacának működését, valamint szeretném érinteni és megmutatni néhány futballklub marketingstratégiáját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | integrált marketing, labdarúgás, marketing, sportgazdaságtan, szponzorálás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

