Lőrincz Bereniké (2025) Az Abonett marketingstratégiájának és kommunikációjának elemzése az online és offline térben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
LőrinczBerenikéSzakdolgozatAbonett2025.pdf Download (2MB) | Előnézet |
|
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (137kB) |
|
|
PDF
Lőrincz Bereniké.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (238kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célja az Abonett márka marketingstratégiájának és kommunikációjának elemzése, különös tekintettel az online és offline csatornákon való jelenlétére. A dolgozat bemutatja, hogyan képes egy hazai élelmiszermárka hatékonyan megszólítani célcsoportját a digitalizáció és a változó fogyasztói elvárások közepette. A kutatás elméleti része a marketingkommunikáció, a márkaépítés és a fogyasztói magatartás elméleteit tárgyalja, melyet STEEP és mikrokörnyezeti elemzés egészít ki. A gyakorlati rész kvantitatív (kérdőíves) és kvalitatív (mélyinterjús) módszerekre támaszkodik. A kutatás célja feltérképezni az Abonett márkával kapcsolatos fogyasztói nézeteket, valamint feltárni, hogyan járul hozzá a márka hiteles kommunikációja a vásárlási döntésekhez. A dolgozat rávilágít arra, hogy az integrált marketingkommunikáció, valamint a fogyasztóközpontú és értékalapú márkaépítés kulcsszerepet játszanak a hosszú távú siker elérésében a hazai piacon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | élelmiszer, Magyarország, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, márkaépítés, online marketing |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
| URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/59080 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

