Nagy Szilvia (2025) Fogyasztói magatartás vizsgálata az utazási szolgáltatások piacán. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Nagy Szilvia szakdolgozat 2025 .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Nagy Szilvia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
|
|
PDF
Nagy Szilvia Bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (525kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja a fogyasztói magatartás vizsgálata az utazási szolgáltatások piacán, különös tekintettel arra, hogy a különböző generációk milyen szempontok alapján hozzák meg utazási döntéseiket. A kutatás során arra kerestem választ, hogy milyen tényezők – például ár-érték arány, közösségi média hatása, fenntarthatósági attitűdök – befolyásolják a fogyasztókat, és ezek hogyan térnek el az X, Y és Z generáció között. A dolgozat elméleti része a fogyasztói magatartás alapfogalmaira és a turizmus sajátosságaira épül, külön kitérve a generációelméletekre, valamint a digitális eszközhasználat és a közösségi média szerepére
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | fogyasztói igények megismerése, fogyasztói magatartás, kutatásmódszertan, turizmus, utazás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

