Fogyasztói magatartás vizsgálata az utazási szolgáltatások piacán

Nagy Szilvia (2025) Fogyasztói magatartás vizsgálata az utazási szolgáltatások piacán. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Nagy Szilvia szakdolgozat 2025 .pdf] PDF
Nagy Szilvia szakdolgozat 2025 .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nagy Szilvia.pdf] PDF
Nagy Szilvia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of Nagy Szilvia Bírálati lap.pdf] PDF
Nagy Szilvia Bírálati lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (525kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja a fogyasztói magatartás vizsgálata az utazási szolgáltatások piacán, különös tekintettel arra, hogy a különböző generációk milyen szempontok alapján hozzák meg utazási döntéseiket. A kutatás során arra kerestem választ, hogy milyen tényezők – például ár-érték arány, közösségi média hatása, fenntarthatósági attitűdök – befolyásolják a fogyasztókat, és ezek hogyan térnek el az X, Y és Z generáció között. A dolgozat elméleti része a fogyasztói magatartás alapfogalmaira és a turizmus sajátosságaira épül, külön kitérve a generációelméletekre, valamint a digitális eszközhasználat és a közösségi média szerepére

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói igények megismerése, fogyasztói magatartás, kutatásmódszertan, turizmus, utazás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:29
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet