A Budapest Central European Fashion Week stratégiai szerepe a magyar divatiparban

Keller Adél (2025) A Budapest Central European Fashion Week stratégiai szerepe a magyar divatiparban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Budapest Central European Fashion Week stratégiai szerepe a magyar divatiparban - Keller Adél - I1BJQT.pdf] PDF
A Budapest Central European Fashion Week stratégiai szerepe a magyar divatiparban - Keller Adél - I1BJQT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Keller Adél külső konzulensi bírálat - i1bjqt.pdf] PDF
Keller Adél külső konzulensi bírálat - i1bjqt.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (145kB)
[thumbnail of Keller_Adél.pdf] PDF
Keller_Adél.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (181kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat célja, hogy feltárja a Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) stratégiai szerepét a magyar divatipar fejlődésében, különös tekintettel a digitális marketingre, a közösségi médiahasználatra és a fenntarthatósági törekvésekre. A dolgozat hibrid módszertanra épül: kvantitatív kérdőíves kutatás és kvalitatív mélyinterjúk segítségével vizsgálja a BCEFW közönségét, valamint a szakmai és tartalomgyártói szereplők tapasztalatait. Az eredmények azt mutatják, hogy bár a rendezvény ismertsége magas, a digitális elköteleződés még fejlesztendő terület. A BCEFW digitális stratégiája kulcsszerepet játszik a Z generáció elérésében, miközben a rendezvény nemcsak divateseményként, hanem értékközvetítő és közösségformáló platformként is működik. A kutatás rávilágít arra, hogy a rendezvény sikerességéhez elengedhetetlen a platformspecifikus kommunikáció, a szezonközi aktivitás növelése, valamint a fenntartható, inkluzív márkanarratívák erősítése. A BCEFW így nemcsak a magyar divatszcéna láthatóságát támogatja, hanem hozzájárul annak strukturált és tudatos fejlődéséhez is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bcefw, digitalizáció, digitális marketing, divatipar, fashion week, fenntarthatóság
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:29
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet