Szabó Evelin (2025) Az étel- és italkínálattal rendelkező vendéglátóhelyek szolgáltatásmarketingje és az online marketing. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (917kB) |
|
|
PDF
Külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (92kB) |
|
|
PDF
Bírálat_belső_Szabó Evelin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (185kB) |
Absztrakt (kivonat)
A vizsgált témám a vendéglátóiparral, azon belül pedig az étel és ital forgalmazó helyekkel áll kapcsolatban, mint például éttermek, kávézók, pubok. A kutatásom primer és szekunder kutatási módszereket egyaránt alkalmaz. A szekunder kutatás során szakirodalmi forrásokat, statisztikai adatokat és esettanulmányokat elemzek, melyek segítségével alátámasztom a dolgozatban bemutatott elméleti megállapításokat egyaránt. A primer kutatás során kérdőíves felmérést végzek fogyasztókkal. Emellett a közösségi médiában folytatott marketingtevékenységek elemzése is fontos szerepet kap, különösen a vendéglátóhelyek online jelenlétének vizsgálata szempontjából. A témaválasztást követően hipotéziseim keletkeztek a témával kapcsolatban, melyeket a kutatási adatok alapján elismerek vagy cáfolok.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | online marketing, szolgáltatás, szolgáltatásmarketing, vendéglátás, vendéglátóipar |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

