Molnár Kinga Zsuzsanna (2025) A Spotify marketingtevékenysége és kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Molnar_Kinga_KBQ2ON_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
|
PDF
Biralat_Molnar_Kinga.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
|
|
PDF
Molnár Kinga Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (97kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatás célja a Spotify marketingtevékenységének és kommunikációjának megismerése, valamint annak feltárása, miben különbözik a többi zenei streaming szolgáltatótól. Módszerként kvantitatív kutatást alkalmaztam, egy online kérdőíves felmérés formájában.A kérdőívben elsősorban arra kerestem a választ, hogy az emberek milyen gyakran hallgatnak zenét, melyik zenei platformot részesítik előnyben, és hogy a Spotify-t használók miért éppen ezt a szolgáltatót választották. Emellett vizsgáltam, hogy milyen marketingstratégiákat és kommunikációs elemeket vettek észre a felhasználók a Spotify részéről.A kutatás célja, hogy mélyebb betekintést nyújtson a Spotify marketingstratégiájába és kommunikációs gyakorlatába. Különösen arra keresve a választ, hogy mennyire tudatosan alkalmazza a vállalat ezeket az eszközöket, és hogy valóban a személyre szabás és az adatvezérlés-e a sikerének fő tényezői, vagy más elemek is hozzájárulnak az eredményességhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | adatvezérelt marketing, közösségi média, marketingkommunikáció, marketingstratégia, offline kommunikáció |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:29 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

