Majoros Laura (2025) Könyvborítók szerepe a marketingben. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Majoros Laura - Könyvborítók szerepe a marketingben - 2025.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
|
PDF
Majoros Laura_külső konzulensi értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (147kB) |
|
|
PDF
Majoros Laura.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
Absztrakt (kivonat)
Fiatal felnőttként a mai világban nehéz nem észrevenni azt, hogy mekkora jelentőséget és figyelmet kapott a könyvborítók szerepe a közösségi média és a különféle vizuális trendeknek köszönhetően az elmúlt pár évben. Köztudott, hogy a közösségi média napjainkban jelentős befolyással van az emberek életére, és az olyan platformok, mint a TikTok vagy az Instagram, elősegítették olyan közösségek létrejöttét, melyeknek világszerte több milliónyi aktív résztvevője van, akik napi szinten megmozgatják és befolyásolják egymást. Elterjedtek „BookTok”, illetve „Bookstagram” néven ismert platformok, melyek lényege tulajdonképpen az, hogy az aktív olvasók könyvekkel kapcsolatos tartalmakat gyártanak, illetve tesznek közzé, ezek által interakcióba lépnek egymással és hatással vannak egymás olvasási szokásaira. Az információk széleskörű hozzáférhetősége alapvetően formálja az igényeket is, így a fiataloknak már nem csak az fontos, hogy a könyv tartalmilag megfeleljen az elvárásaiknak, de egyre inkább fontosnak tűnik, hogy az vizuálisan is vonzó legyen számukra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | csomagolás, influencer marketing, könyvborító, könyvmarketing, közösségi média |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:28 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:28 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

