Körmendi Dóra (2025) Kozmetikai termékek online értékesítése belföldön: The Body Shop hatása a vegán készítmények piacára és fogyasztói preferenciákra. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Körmendi Dóra_Z87X2U_KM_Digitális Marketing_2025_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Körmendi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (237kB) |
|
|
PDF
Külső_bírálat_Körmendi Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (122kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a vegán kozmetikumok online értékesítésének hazai sajátosságait vizsgálja, különös tekintettel a digitális marketing szerepére, a fenntarthatósági szempontokra és a fogyasztói preferenciák változására. Bemutatja, hogyan alakult át a szépségipar értékesítési struktúrája az e-kereskedelem térnyerésével, és milyen szerepet játszanak az olyan márkák, mint a The Body Shop a tudatos vásárlás népszerűsítésében.A kutatás során kvantitatív kérdőíves módszert alkalmazva, feltérképezésre kerültek a fogyasztók online vásárlási szokásai, motivációi és elvárásai, különös tekintettel a vegán és cruelty-free termékek iránt. A dolgozat célja, hogy átfogó képet adjon a digitális térben megjelenő etikus és környezetbarát kozmetikai trendekről Magyarországon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | elektronikus fizetés, fenntartható fogyasztás, fogyasztói magatartás, kozmetikai cikkek, márkahűség, vegán termékek, versenyelemzés |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:28 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:28 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

