Kakuk Dóra (2025) Kisvállalkozások szolgáltatásmarketingje a vendéglátásban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Záródolgozat_Kakuk-Dóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (652kB) |
|
|
PDF
Bírálat_belső_Kakuk Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (185kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a vendéglátásban résztvevő kisvállalkozások szolgáltatásmarketingjéről szól. Kitérek benne a fogyasztók szokásaira és annak változásaira, illetve arra, hogyan lehet elérni náluk a márkahűséget célravezető marketingstratégiával. Szakirodalmi háttérrel elemzem a 7P-modellt és annak szerepét a szolgáltatásmarketingben. A gyakorlati tapasztalatokon keresztül elemzem a közösségi média-platformok használatát és a tartalomkészítést.A kvantitatív kutatásom eredményeit részletes leírással bemutatom és elemzem. A dolgozat végén levonom a következtetéseket és javaslatokat teszek a kisvállalkozások számára, hogy hogyan tudják elérni a fogyasztóknál a lojalitást.A dolgozatom végén összegzem a tapasztalataimat és a kutatásokból levont következtetéseimet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | 7P modell, fogyasztói magatartás, kisvállalkozások, szolgáltatásmarketing, vendéglátóipar |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:27 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

