Kisvállalkozások szolgáltatásmarketingje a vendéglátásban

Kakuk Dóra (2025) Kisvállalkozások szolgáltatásmarketingje a vendéglátásban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat_Kakuk-Dóra.pdf] PDF
Záródolgozat_Kakuk-Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (652kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Kakuk Dóra.pdf] PDF
Bírálat_belső_Kakuk Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (185kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom a vendéglátásban résztvevő kisvállalkozások szolgáltatásmarketingjéről szól. Kitérek benne a fogyasztók szokásaira és annak változásaira, illetve arra, hogyan lehet elérni náluk a márkahűséget célravezető marketingstratégiával. Szakirodalmi háttérrel elemzem a 7P-modellt és annak szerepét a szolgáltatásmarketingben. A gyakorlati tapasztalatokon keresztül elemzem a közösségi média-platformok használatát és a tartalomkészítést.A kvantitatív kutatásom eredményeit részletes leírással bemutatom és elemzem. A dolgozat végén levonom a következtetéseket és javaslatokat teszek a kisvállalkozások számára, hogy hogyan tudják elérni a fogyasztóknál a lojalitást.A dolgozatom végén összegzem a tapasztalataimat és a kutatásokból levont következtetéseimet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, fogyasztói magatartás, kisvállalkozások, szolgáltatásmarketing, vendéglátóipar
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:27
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet