Content marketing a Z generáció körében: trendek, alternatívák és a jövő marketingkommunikációja

Szesze Bianka (2025) Content marketing a Z generáció körében: trendek, alternatívák és a jövő marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Szesze_Bianka_TSTW5A.pdf] PDF
Szakdolgozat_Szesze_Bianka_TSTW5A.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (6MB)
[thumbnail of Szakdoga nyilatkozat.pdf] PDF
Szakdoga nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of Biralat_Szesze_Bianka.pdf] PDF
Biralat_Szesze_Bianka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (221kB)
[thumbnail of Szakdolgozati bírálat - Pappné Tóth Daniella.pdf] PDF
Szakdolgozati bírálat - Pappné Tóth Daniella.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (498kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a mesterséges intelligencia és a tartalommarketing kapcsolatát vizsgáltam a Z generáció szemszögéből. A célom az volt, hogy feltárjam, miként változtatja meg az AI a marketingkommunikációt és hogyan befolyásolja a fiatalok digitális tartalomhoz való viszonyát. A dolgozat középpontjában annak vizsgálata állt, hogy a Z generáció hogyan érzékeli a mesterséges intelligencia által előállított tartalmakat, mennyire tartja ezeket hitelesnek és milyen elvárásai vannak ezzel kapcsolatban. Emellett kitértem arra is, hogy milyen mértékben váltak ezek a tartalmak a hétköznapi médiafogyasztás részévé, valamint milyen jövőbeli lehetőségeket és kihívásokat látnak bennük a fiatalok. A dolgozat elméleti és gyakorlati része egyaránt hozzájárul ahhoz, hogy jobban megértsük az új technológiai megoldások marketingben betöltött szerepét és iránymutatást adjon a vállalatok számára a fiatal generációk hatékony megszólításához.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, marketingkommunikáció, mesterséges intelligencia, online marketing, Z generáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:27
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet